Discussion about this post

User's avatar
Jeroen.'s avatar

In 2005 ging 77 miljoen naar de kosten van de opvang van asielzoekers in Nederland. Inmiddels is dat bedrag gestegen naar meer dan VIER MILJARD. Dat bedrag is hoger dan de totale uitgaven aan de landmacht, luchtmacht en marine per jaar bij elkaar opgeteld.

En dan mag je als belastingbetaler niet zeggen dat we onmiddellijk met die totale waanzin moeten stoppen?

Addy Van Harskamp's avatar

Ik word hier steeds somberder van. Wat een brevet van onvermogen van de opeenvolgende regeringen. Ook het huidige kabinet onder leiding van Jetten, waarin hij en een behoorlijk aantal ministers een totaal gebrek aan kennis hebben en het contact met de bevolking verloren hebben. En nu komt er een vliegende brigade aan om de gemeentes te helpen. Power Rangers to the Rescue, zucht... De debiliteit.

19 more comments...

No posts

Ready for more?