Discussion about this post

User's avatar
Moebius Infinity's avatar

Nu vraag ik me af of ik in 2029 ook een ongevraagde mobliele telefoon ga krijgen.

Ik heb geen 'telecommunicator' maar hoe moet ik met een digitaal paspoort en cdbc aan de gang zonder zon ding?

Het zal toch niet zo zijn dat ik word verplicht om 300 euro op te hoesten voor een apparaat dat ik niet eens wil bezitten.

Dan is het helemaal digitaal dwang.

Terwijl dwang en drang niet grondwettelijk is.

Of wacht, nee drang en dwang valt onder strafrecht.

Hmmm. Kan ik dan de staat strafbaar stellen?

Word steeds spannender...

No posts

Ready for more?