Discussion about this post

User's avatar
Ruben Cober's avatar

Helder uitgelegd voor een leek zoals ik!

Moebius Infinity's avatar

Vroeger toen1 man werkte en met 1 loon het gezin onderhield kreeg kinderen die moesten 2 verdienen.

De economie werkt nog steeds hetzelfde, en nu moeten gezinnen draaien op 4 banen...

Oftewel je moet 24 uur per dag werken om rond te komen. Wil je op vakantie dan moet je 25 uur per dag werken. En dan moet je geluk hebben dat je kapot bezuinigde wasmachine niet uit elkaar valt.

Maar die mensen met kinderen zullen degenen moeten zijn die de straat op gaan voor de toekomst van die kinderen.

Hmm dat gaat moeilijk worden nu ze zo lang niets deden hebben ze nu geen tijd meer om in actie te komen.

Maar zolang hun niets doen gaan mensen zonder kinderen ook geen poot uitsteken.

Dus zal er echt snel iets moeten gebeuren.

1 more comment...

No posts

Ready for more?