Mooi dat er bewustwording is in Duitsland, eindelijk. Dit nadat ze alle moderne en veilige kerncentrales hebben moeten sluiten, definitief.
Als oud medewerker van GM weet ik iets van deze wereld. Voor de Duitse auto-industrie is samenwerking met Japan vereist. Investeringen in zowel elektrische auto maar zeker ook waterstof zoals Toyota doet.
Mercedes is en blijft de grootste innovator in mobiliteit voor nu en in de toekomst.
Ontmoedig de Chinese invoer!
Elektrische auto”s stoten een enorme hoeveelheid nano fijnstof uit. Zeer schadelijk voor onze habitat. Terwijl CO2 juist nodig is.
Juist de enorme groeiende hoeveelheid auto”s is schadelijk.
De club van Rome pleitte in 1972 voor “stop de groei”.
Mooi dat er bewustwording is in Duitsland, eindelijk. Dit nadat ze alle moderne en veilige kerncentrales hebben moeten sluiten, definitief.
Als oud medewerker van GM weet ik iets van deze wereld. Voor de Duitse auto-industrie is samenwerking met Japan vereist. Investeringen in zowel elektrische auto maar zeker ook waterstof zoals Toyota doet.
Mercedes is en blijft de grootste innovator in mobiliteit voor nu en in de toekomst.
Ontmoedig de Chinese invoer!
Elektrische auto”s stoten een enorme hoeveelheid nano fijnstof uit. Zeer schadelijk voor onze habitat. Terwijl CO2 juist nodig is.
Juist de enorme groeiende hoeveelheid auto”s is schadelijk.
De club van Rome pleitte in 1972 voor “stop de groei”.
Van mensen!
Weer een scherpe aflevering, ga zo door! Iedereen met 2 dagen MAVO snapt dat dit hele plan nooit kan slagen.(Althans op een vrije, natuurlijke wijze)
Laat men haaast maken met de immigratie te stoppen en de kinderbij- en toeslagen.
De bioindustrie stoppen en de biologisch landbouw en tuinbouw stimuleren.
Alle voertuigen op schoon gas ipv vervuilende diesel; benzine en electra ...