Dat onzinnig beleid komt van grootstedelijke havermelk meisjes die iets te lang over hun studie deden, nu in een bullshit-baan zitten dus tijd over! Valt me nog mee dat ze geen medelijden hebben met die ijsbeer: dan is t juist toch fijn wanneer die ijsbeer t in de toekomst er ook warmpjes bij zitten …?
Dat onzinnig beleid komt van grootstedelijke havermelk meisjes die iets te lang over hun studie deden, nu in een bullshit-baan zitten dus tijd over! Valt me nog mee dat ze geen medelijden hebben met die ijsbeer: dan is t juist toch fijn wanneer die ijsbeer t in de toekomst er ook warmpjes bij zitten …?
Nee, door onzinnig beleid krijg je bullshit.